Translate

luni, 23 februarie 2015

Pasiunea pentru doua roti !

Pot spune ca,pasiunea pt doua roti am mostenit-o din familie,am inceput inca de mic sa visez cum ar fi sa merg pe motor,ma cataram pe motorul bunicului si imi lasam imaginatia sa o ia razna inca de pe atunci.
Poza alaturata e facuta undeva prin anii 60,pana si bunicul meu a schimbat cateva motoare la viata lui,a avut parte de cazaturi,dar s-a ridicat si nu a renuntat la pasiunea asta,sa nu uit sa precizez ca a fost cea mai precauta si limitata persoana din cate am cunoscut pana in momentul de fata.
Din pacate o calitate a lui pe care nu am mostenit-o si eu,inca de mic am avut prostul obicei ca atunci cand puneam mana pe un lucru,sa il fac praf fara intentie,incepand de la bicicleta mica,la cea mare,iar dupa aceea masina,motorul s.a.m.d

Atunci cand am luat permisul prima mea iubire a fost masina,dragostea pe patru roti,care inca mai arde in mine,dar pana atunci cand nu incerci si doua roti nu poti sa faci o diferenta clara intre cele doua,iar acum o sa citez : ,,patru roti iti plimba trupul,doua roti iti plimba sufletul'',e in o oarecare masura adevarat.


Sa va prezint prima mea motocicleta,capacitatea motorului mai micuta,dar indeajuns de elaborata incat sa satisfaca placerea pe doua roti,un kimco quannon 125,negru mat,cauciucuri pirelli daemon sport de 250cm3,cate mici modificari aduse motorului,disgn-ul modificat,cei care cunosc acest tip de motor stiu despre ceea ce vorbesc.
Astazi nu vreau sa va vorbesc despre copilaria mea,de vreun motor in particular,ci despre pasiunea pentru doua roti care daca nu esti limitat te poate omori fara sa-ti dai seama,mai sus ziceam de bunicul meu care a fost o persoana foarte limitata,si asta l-a ajutat enorm sa nu-si piarda viata pentru pasiunea lui,ci pe patul lui de moarte,murind de batranete.
Pana in momentul de fata eu unul am pierdut numarul de cate ori m-am ,,imprastiat'' pe jos,si de fiecare data am avut mare noroc,putina experienta,s.a.m.d,asta m-a facut sa ma gandesc ca pentru a merge cu un motor fie el mai mic sau mai mare ai nevoie de limite,ceva mai bine puse la punct decat in viata de zi cu zi,sa gresesti e omeneste dar,de multe ori motorul,strada nu iarta.
Hai sa va prezint si cum a ajuns primul meu motor dupa mai multe cazaturi,am zis ca nu prea esti iertat cand vine vorba de legea junglei,si eu totusi ma simt norocos,a durat ceva pana cand am facut-o lata,la un incepator e normal sa aiba cazaturi minore,doar asa inveti.


E acelas motor din poza de mai sus,e foarte greu sa ti-l faci pe gustul tau,si bineinteles investitie facuta,dar totul se poate pierde intr-o clipa,si nu intotdeauna din propria vina,pot fi mai multi factori: strada umeda,nisip,din cauza altor participanti la trafic,etc.

Eu nu vreau sa va influentez in nici un fel,sunt un pasionat,dar nu uitati ca pe un motor atunci cand aveti un accident,aveti sanse mult mai mici de a scapa in viata decat intr-o masina,asta ar trebui sa va faca sa va ganditi mai bine la acele limite despre care vorbeam,iar cel de-al doilea factor major este norocul,care sper sa fie de partea voastra asa cum a fost de-a mea.

Hraniti mintea,sufletul si inima cu pasiunile voastre,dar nu uitati de limite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu