Translate

duminică, 22 februarie 2015

Filmul de prezentare al Judetului Gorj !

Eu unul ma simt si mai mandru ca sunt gorjan dupa acest frumos clip de promovare al plaiului meu natal,si am mai vazut si comentarii rautacioase din partea unor vizualizatori spunand ca este prea lung,ca se putea prea bine face intr-un mic clip de cateva minute,eu tin sa va spun ca am vazut clipul in intregime: 36minute 1 secunda,si sincer,nu mi-a fost deajuns.
In prezentarea acestui clip o sa ramaneti impresionati de frumusetiile naturale,culturale,s.a.m.d pe care le regasiti in splendidul Gorj,si chiar si pentru multi care sustin cu hotarare ca au vazut tot ce se putea vedea in zona noastra,o sa vada ei insasi ca sunt multe locuri,lucruri de descoperit chiar sub nasul lor.

Ca sa va dau si link-ul youtube unde il puteti vizualiza -> Aici






Acum,dupa vizualizarea clipului,care dintre voi stia macar jumatate din aceste lucruri despre Judetul Gorj ?


Ma bucur pentru acest videoclip,si tin sa felicit pe Radu Tora si tot staff-ul din spatele filmarii,in afara de ,,Project Manager'',o sa vedeti si voi cine e daca sunteti atenti la finalul videoclipului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu