Translate

duminică, 22 februarie 2015

Noua achizitie!


Si inainte sa arunc niste specificatii pe care poate multi dintre voi nu le intelegeti,va explic mai pe scurt ca am un trecut tumultos cand vine vorba de laptop-uri,nu prea am avut noroc la ele,le-am refacut,sau in alte cazuri le-am omorat la propriu fie din nevoie,fie din plictiseala.
Anul asta dupa ce mi s-a pajit placa video la laptop-ul cel bun,am ramas doar cu cel vechi,care imi place sa-i zic:masina de scris,e primul laptop care si-a facut toti banii,si care a scapat cu viata si celui de al treilea razboi mondial.
Am inceput sa ma documentez despre noile aparitii,despre oferte si asa mai departe,eram indecis,sa-mi iau un laptop mediu cu care pot naviga pe net,gaming-ul nu il mai practicam demult,dar totusi am ales ceva ce acum cateva luni era cam in apropierea perfectiunii pe piata,am ales cu drag noul asus din seria N,mai exact N56JN cu urmatoarele speficatii pentru cei cunoscatori : 


  • Procesor
    Intel® Core™ i7 4700HQ
  • Sistem de operare
    Windows 8.1 Pro
  • Chipset
    Intel® HM86 Express
  • Memorie
    DDR3 MHz SDRAM, 2 x 8,00 = 16gb RAM
  • Ecran
    15.6" 16:9 HD cu EWV (1366 x 768) /FHD EWV cu iluminare LED Asus Splendid Video Intelligent Technology, Zero Bright Dot , finisaj mat
  • Grafică
    NVIDIA® GeForce® GT 840M 4GB DDR3
  • Stocare
    2.5" 9.5mm SATA3
    750GB 7200 RPM Cu 8 G SSD SSD
  • Unitate optică
    Blu-Ray DVD Combo
    Super-Multi DVD
    Blue-ray Writer
  • Cititor de carduri
    Cititor 3 -în-1 ( SD/ MS/ MS Pro/ MMC)
  • Cameră
    Webcam HD
  • Rețea
    Integrat 802.11 b/g/n
    10/100/1000/Gigabits Base T
    Suport BT 4.0 (prin adaptorul mixt WLAN+ BT 4.0)
  • Interfață
    1 x Jack intrare microfon
    1 x Jack ieșire căști (SPDIF)
    1 x Port VGA/Mini D-sub cu 15 pini pentru monitoare externe
    4 x Port(uri) USB 3.0
    1 x Mufă RJ45 pentru LAN
    1 x HDMI

  • Audio
    2 difuzoare încorporate și microfon
    Bang & Olufsen ICEpower®
    SonicMaster Premium
    Seria Asus N asigură suport pentru sub-woofer extern
    Suport MaxxAudio
  • TV-Tuner
    Analogic
  • Baterie
    6celule : 5200 mAh 56 Watt/oră
  • Adaptor curent
    Ieșire :
    19 V DC, 6.3 A, 120 W (procesor i7)
    Intrare :
    100 -240 V AC, 50/60 Hz universal
  • Dimensiune
    380 x 255 x 27.2 ~34.0 mm (WxDxH)
  • Greutate
    2.7 kg (cu baterie cu 6 celule)
  • Securitate
    Securitate Kensington
    Parolă utilizator la botare BIOS
    Parolă si securitate utilizator HDD
  • Certificate
    UL, TUV, MIC, CE Marking Compliance, BSMI, Australia C-TICK / NZ A-Tick Compliance, CCC, GOST-R, CB, EPEAT, EU Flower, Energy star, CECP, WEEE, Erp 2013, RoHS
     
     
  • Am avut deja instalat windows 8 pe el ,acum cateva zile m-am decis sa il schimb,sa revin la vechiul windows 7 cu care ma inteleg mai bine,am ramas putin dezamagit de dificultatea cu care se gasesc driverele pentru noile laptop-uri,si mai exact el fiind proiectat pentru windows 8,mai dificil sa gasesti driverele pentru un windows mai vechi.
    Spre exemplu functii care pe windows 8 imi mergeau,pe windows 7 am avut dificultati sa le repun in functie,luminozitatea tastaturii,marirea,micsorarea sunetului,s.a.m.d
    Asta s-a intamplat pentru ca am avut timpul necesar sa fac toate astea,pentru ca dupa instalarea noului windows 7 care deobicei iti pune un minim standard de drivere,mie nu mi-a pus niciunul,asa ca a fost dificil sa fac internetul,dupa am inceput sa zburd cu greutate dupa drivere pack-uri,s.a.m.d ,iar cei de la Asus,pe pagina oficiala au doar driverele pentru windows 8,care de altfel le am si eu pe dvd,doar mania mea sa pun vechiul windows mi-a ingreutatit treaba,de la una,doua ore ,am ajuns sa pierd o zi intreaga pentru a duce laptop-ul sa lucreze cu toate functiile la capacitate maxima.
    In viata ai nevoie de provocari,chiar daca ele vin din hobby-uri sau din viata de zi cu zi,noi doar trebuie sa ne adaptam situatiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu