Translate

duminică, 22 februarie 2015

Banii,hartii colorate!

Astazi vreau sa vorbim despre un subiect foarte la moda,cum sa faci bani usor,pe net,de acasa,extraordinar de simplu,nu ? Din pacate nu e asa de simplu chiar daca pe net e plin de astfel de subiecte,care mai de care,mai picante,care atrag din ce in ce mai mult atentia.
Indiferent ca sunt dolari,euro,lei,lire sterline,franci elvetieni sau mai stiu eu ce valuta, e al dracului de greu a faci bani pe internet intr-un interval de timp scurt si de altfel sa echivaleze cu sume la care doar visam,si o sa va explic si de ce.
Experienta mea de viata,pana in momentul de fata nu am reusit sa fac bani decat din munca,si cand zic munca,nu ma refer la cea pe internet ci,cea reala,iar de curand am vrut sa incerc,sa vad niste lucruri noi deoarece noul meu job part-time imi ofera ceva mai mult timp liber decat am avut in ultimii patru sau cinci ani de zile.
Am inceput cu cautari,pe google,pe forumuri,pe blogguri despre retete culinare,pardon retete de facut bani,inca nu stiu compozitia pentru a face bani la tigaie sau la cuptor.
Asa ca am gasit o varietate de optiuni sa faci bani pe net,dar oare,merge vreuna ? Poate va reamintiti in trecut ca am incercat ceva similar cu viesparul,care la inceput chiar a fost o aiureala totala,chiar si acum e tot un site asemanator celorlalte.primesti bani pentru click-uri,sa vizualizezi video-uri,reclame,sa faci anumite task-uri,aiureala totala,pentru mine unul .
Bani pe internet se pot face,dar intr-o masura limitita,sau cuvantul potrivit ar fi,intr-o masura extrem de mica,ajungi intre 30 si 50 de dolari lunar maxim,daca esti zi de zi acolo sa-ti faci task-urile,click-urile s.a.m.d
Pe mine unul aceste optiuni nu ma multumesc,mai bine prefer munca reala,sau incerc alte lucruri noi care chiar mi-ar putea aduce venituri lunare consistente,iar acum sa nu va ganditi ca fac bani din blogging,nici nu am contul de adsense activat,m-am gandit sa il activez atunci cand o sa se mai maturizeze lucrurile care mi le propun,de altfel m-ar interesa sa fac niste video tutoriale,sunt genul care chiar imi place sa incerc tot ce se poate,poate intr-un final o sa gasesc si optiunea castigatoare,sau...sunt doar un optimist care nu se pricepe cu adevarat la nimic care i-ar aduce bani de pe internet,dar asta nu ma va face un strut,nu o sa bag capul in nisip,ci o sa continui atat in lumea virtuala cat si in cea reala.
Ca sa nu o mai lungesc atat,tot gasiti pe google,pe forumuri sau pe alte blogguri metode de facut bani online,eu unul nu am gasit metoda castigatoare ci doar reclame la niste lucruri,site-uri care chiar fac profit de pe urma persoanelor credule .

Va doresc mult succes in lumea virtuala a hartiilor colorate,a viselor,dar nu uitati importanta lumii reale,nu faceti pe strutii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu