Translate

vineri, 23 ianuarie 2015

Mare e gradina ta Doamne !

Mi s-a intamplat acum cateva ore,cred ca am ramas si putin socat,de ce ?

Vezi imaginea alaturata,am taiat lucrurile neinteresante,tipa mi-a dat cerere de prietenie,dupa care mi-a scris cerandu-mi o favoarea,favoarea pe care i-am revocat-o,iar din politete i-am dat motive rezonabile pentru care nu o pot ajuta,acolo am sters,erau motive personale,dar surprinderea mea a fost ca mi-a dat block dupa ce i-am zis lucrurile astea,fara a spune nimic.

Nu stiu ce sa zic,poate sa fie vreun fake,dar nici eu nu prea am fata de banca nationala indiferent de suma,chestia iritanta e ca mi-a dat flit direct fara a spune,bine,asta e ,nu poti,ok ,multumesc oricum,adica dupa ce ca tu ceri o favoare,tot tu esti needucata,nesimtita,nici macar un good bye.

Vreau sa zic ca si eu am fost in situatii dificile,si nu neaparat fiind in Romania,fiind in alte tari unde nu aveam cunostinte,prieteni pe care ma pot baza,si nu am apelat la astfel de fapte,dar sa zicem ca e disperata,are nevoie urgenta de suma aia ridicola pentru unii dintre noi,dar asta e un motiv in plus sa lasi capul in jos si sa incerci sa arati ca o persoana demna de incredere.

Daca traiesti in prea iubita noastra tara,nu trebuie sa te comporti sau sa dai dovada de dobitocism,poti prea bine sa fi o persoana educata,sa oferi si sa primesti respect din partea persoanelor care nu sunt indoctrinati cu speficia mentalitate romaneasca,sa nu sariti la critici,cei care au putin creier stiu la ce fel de persoane fac aluzie.
Romania e si tara mea,si eu o iubesc,dar ma irit pentru ca vreau schimbare,jumatate din populatie e analfabeta,vezi pe site-urile de socializare cum isi batjocoresc propria limba,vezi mergand prin parc sau pe strada cum se arunca injuraturi la fiecare pas,cum seriozitatea si increderea in propria tara sunt rare.
Am sarit de la subiect,dar nu conteaza,si ea si multi altii prin practicile lor de a face bani ne fac atat in tara cat si pe afara sa ne fie uneori rusine de propria nationalitate,stiu ca multi o simtiti pe pielea voastra acolo unde sunteti,dar daca vrem schimbare,noi trebuie sa o facem,prin felul nostru de a fi,prin felul persoanelor apropiate de a fi,tu poti fi un exemplu de urmat,chiar tu poti fi schimbarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu