Translate

luni, 17 februarie 2014

Tatuaje ?

Deci vreau sa ma fac clar de la inceput,in aceasta postare vreau sa vorbesc mai mult la adresa mea pentru ca e foarte posibil sa gandim diferit in legatura cu acest subiect.
Ma uitam peste prostiile mele,pardon,postarile mele si mi s-a parut chiar ciudat cand am observat faptul ca nu am nici o discutie despre tatuaje,eu personal detin trei tatuaje.Vreau sa zic ca tatuajele nu le-am facut pentru acel motiv de a avea,de a fi pentru design,de a ma rupe in figuri,ci pentru semnificatia fiecaruia,momentul bun sau rau in care am le-am facut m-a marcat ce-i drept.
Nu are rost sa incep sa insir motivele,momentele si semnificatiile fiecarui tatuaj,dar importanti sunt,dupa parerea mea urmatori pasi :
-te gandesti foarte bine la faptul ca un tatuaj este pe viata,numai prea poti da inapoi(bine acum cu laserul,ceva,ceva mai poti face,dar costa o nebunie de bani )
-te-ai hotarat si esti convins?Bun,acum te poti gandi la locul tatuajului si lucrurile care te caracterizeaza
-iti iei inima in dinti si iti transformi dorinta in realitate(nu face pe zgarcitul,alege intotdeauna saloanele cu personal experimentat,e in joc pielea ta)
Pe scurt cam astia ar fi pasii,cel putin din punctul meu de vedere,iar o mica problema cu care se combate Romania in ultimi ani este faptul ca persoanele tatuate au anumite dezavantaje in viata de zi cu zi,poti face fata acestui impediment?
Eu delaungul anilor am simtit aceasta mentalitate pe propria piele,din fericire nu lucrez in tara si nu trebuie sa-mi le ascund pentru a nu fi privit ,,rau'' uneori,ceea ce este un lucru gresit din punctul meu de vedere.Tatuajele numai sunt facute la puscarie cum erau facute pe vremea lu' ,,Ceasca'',cei care au nu inseamna neaparat ca sunt infractori sau persoane rele,antipatice,sau mai stiu eu cum,sunt persoane normale care fac parte din aceeasi societate.
In legatura cu tatuajul am o parere destul de ampla,atat de semnificatia cat si despre mentalitatea asupra lui,cat si de dorinta arzatoare a unora de a avea un tatuaj din diverse motive,dar uneori pierd ideeile pe parcurs ca si acum,incep cu o idee,termin cu alta s.a.m.d,dar cred ca m-am facut catusi de putin inteles in legatura cu ceea ce am vrut sa zic.
Important este atunci cand ai luat aceasta decizie,sa te gandesti foarte bine asupra modelului,pozitionarea tatuajului,pentru a nu avea probleme pe viitor,si in cel mai rau caz sa-ti regreti propria decizie,am cunoscut multe persoane care regreta,eu unul nu ma numar printre ele,nu m-am plictisit de propriile tatuaje si cred ca nici la batranete nu o voi face(semnificatia lor are o importanta prea mare pentru mine deoarece,zic eu,m-am gandit mult,bine,in detaliu si am fost foarte meticulos tocmai pentru a evita aceste lucruri)

Ce as mai putea zice:daca ai un tatuaj care te caracterizeaza,bravo tie si sa-l stapanesti sanatos,sau sanatoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu