Translate

marți, 11 decembrie 2012

Un prieten !

Un personaj,un om ,un tata,un sot ,un asa zis coleg si mai pe scurt : un prieten ! 
Vineri 26 noiembrie 2010 


Multi care au jucat alaturi de acest om pe travian e imposibil de nerecunoscut,a jucat un singur server alaturi de mine si multi altii..Cei care au jucat alaturi de noi cunosc numele de Thorr,Cristian era un om cu care puteai discuta orice,avea un vocabular foarte bogat,ne placea sa il ascultam in conferinta cum vorbeste,fost jandarm in Buzau,om cu mintea deschisa a luat problele pt un post militar la Bruxell la sfarsitul anului 2009,se parea ca totul merge din ce in ce mai bine...Am discutat cu el tocmai acum un an cand mi-a dat aceasta veste,foarte fericit si entuziasmat,ne-am urat sarbatori fericite totul era ok,de aproximativ un an numai am putut lua legatura cu el,stiam ca si schimbase numarul de telefon fiind la Bruxell,fericit alaturi de familia lui...In aceasta dupa-amiaza l-am vazut logat pe messenger,foarte bucuros ca nu am mai vorbit cu el de atata timp,am intrat sa il salut pe bunul meu prieten,a raspuns sotia lui,am intrebat de Cristi si raspunsul la aceasta intrebare a fost socant : ,,cristi numai este printre noi de aproape 2 luni'' am ramas blocat nu mi-a venit sa cred ce mi aud urechiile,am mai avut doar puterea sa intreb care a fost cauza si raspunsul tot la fel de tragic : ,,cancer ''
A murit tanar: aproximativ 36 de ani,nascut in 1975 si a plecat dintre noi acum aproximativ 2 luni-2010,a lasat in urma o sotie si o fata pe care nu o sa mai poata sa le vada,sa le tina in brate niciodata.
Am publicat aceasta postare ,am facut acest blogg special pt el,pt mine a fost un prieten si un sfatnic de nadejde si prin acest intermediul imi exprim condoleantele fata de toti cei care l-au cunoscut si inca nu stiu de aceasta tragedie
Inca nu-mi gasesc cuvintele pentru a-l descrie si pentru a putea spune mai multe,ceea ce am zis e cea mai pe scurt prezentare a lui si a vietii acestuia.


DUMNEZEU SA IL IERTE
pe acest om extraordinar,macar sa il plangem,sa il regretam si sa ne prezentam condoleantele acum ca am aflat,chiar daca a trecut ceva vreme de cand numai este printre noi.



Era o scurta prezentare facuta cu 2 ani in urma ,inca imi reprosez faptul ca nu am putut obtine mai multe informatii despre el si despre tot ceea ce s-a intamplat ,dar mai important este ca a ramas in inimile multor persoane care l-au cunoscut .
Inca odata R.I.P Cristi { Thorr }


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu