Translate

vineri, 15 februarie 2013

Viespar !

Este un site de mini-task nou aparut in Romania ,toti il lauda si s-ar zice ca plateste fara nici o problema ,singura problema ar fii ca sunt la inceput . Pentru inceput primesti un bonus de 5$ si incepi sa-ti formezi o echipa,pentru fiecare membru adus echipei primesti cate 10 centi ,iar pentru membrii membrilor cate 1 cent ,mai multe detalii aici .
Acum eu vroiam sa aflu voi ce parere aveti ,ati incercat acest site ,il recomandati sau nu ?
M-am inregistrat si eu de curand pentru a vedea cu adevarat ce se intampla ,daca vreti sa va faceti cont va dau referral-ul meu : viespar.ro

Speram ca nu e un nou scam ca majoritatea de pana acum ,eu il incerc si as dori sa fie totul ok pentru ca e un site romanesc,vreau sa fiu patriot si sa mearga totul bine pentru noul si singurul site de acest gen .

*Revin dupa aproape un an cu cateva mici detali la acest post.Nu am fost foarte activ pe contul de la viespar deoarece au avut foarte putine task'uri,iar dupa aceea nu am mai avut timp,nu vreau sa las un review negativ,doar vreau sa stiu daca mai sunt persoane care au continuat,as fi curios sa aflu niste pareri .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu