Translate

duminică, 25 decembrie 2016

Craciun fericit !

A mai trecut un an !


,,Ieri, pe seară, m-am dus până la Kaufland. Chiar înainte să plătesc, le-am observat. Nu știu cum de nu le dădusem atenție până atunci. Erau două și se agitau chiar în fața caselor, lângă clienții ăia nesimțitori care nu le băgau în seamă.
Mi s-au părut atât de drăgălașe că n-am putut să rezist tentației de a le salva și le-am am luat acasă pe amândouă. Acum sunt fericite, se jocă, se aleargă, se răsfață zglobii și mă așteaptă să mă întorc de la muncă ca să ne jucăm împreună.
Ce voiam să vă rog, există printre voi un suflet milos care vrea să adopte măcar una dintre ele? Două promoterițe de țigări sunt prea mult până și pentru mine. Mai ales că bruneta sforăie rău.''



Dupa inca un an plin,mai scriu cate o postare,cum nu demult mi-a zis cineva intr-un comentariu ca scriu odata pe an,din pacate cam asa e,nu imi permite timpul.
Imi pare rau ca scriu rar,sau foarte rar,dar cred ca blog-ul acesta e o reamintire constanta a trecutului,an de an ma delectez si-mi reamintesc ceea ce am scris in trecut.
Stiu,pare egoist,poate daca timpul mi-ar permite n-ar mai fi asa,in orice caz,tin sa va urez sarbatori fericite,un craciun fericit alaturi de cei dragi voua,toate cele bune !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu