Translate

joi, 14 februarie 2013

Ziua indragostitilor

Valentine's Day este Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, care se sărbatorește pe data de 14 februarie,adica astazi ,voi sarbatoriti cu persoana iubita sau sarbatoriti alaturi de Steaua,Cfr-Cluj deseara ?

Din punctul meu de vedere ziua indragostitilor e o zii oarecare ,si de ce spun asta ,spun asta pentru ca dupa parerea mea atunci cand iubim o persoana , zii de zii sa sarbatorim ziua indragostitilor ,fiecare zii are parte de farmecul ei ,persoana de langa noi sa se simta la fel de special/a cum ne simtim si noi alaturi de el/ea.
Pentru multe persoane ziua indragostitilor e un prilej de a scoate la suprafata acele sentimente care nu si le-au expus niciodata ,o sansa de a devenii mai romantici ,mai comunicativ cu persoana apropiata,poate chiar mai emotivi (depinde de la caz la caz) .
Majoritatea tinerilor sarbatoresc aceasta zii cu mare fast,si o asteapta an de an cu nerabdare ,dar oare cati dintre ei ,cati dintre noi stim cu adevarat semnificatia acestei zile ,stim ce inseamna adevarata iubire ?Un raspuns greu de gasit pentru unii ,gasit demult de altii .

Eu as avea o vaga idee cum ar putea fii perfecta ziua indragostitilor pentru mine, seara toti prindem tupeu si devenim mai romantici ,fiecare'n felul lui desigur,asa ca m-am gandit sa creez un design mai deosebit :lumanari parfumate,colorate,luminoase ,cum or mai fii ele ,o alee din petale de trandafir pana dreptul  mesei dom sufragerie unde se va putea servii o cina romantica alaturi de persoana iubita ,tacamurile in dreapta iar telecomanda in stanga(nu glumesc)
Asa vad eu o zii a indragostitilor perfecta ,amandoi suntem multumiti ,eu romantic si microbist ,ea mai mult romantica decat microbista,dar e mult mai bine decat sa ma duc la bar cu baietii sa vad meciul ,sau sa fiu total dedicat zilei indragostitilor ,combin utilul cu placutul .

Voi cum va petreceti ziua indragostitilor ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu