Translate

miercuri, 20 februarie 2013

,,Hit-uri'' ?

Seara trecuta a fost seara de muzica,am  ascultat mai multe melodii ,majoritatea artistilor romani de altfel,dar versurile si normal in engleza ca doar ne-am emancipat si noi.Stateam si ma gandeam cat ne mandrim noi cu aceste melodii in engleza cantate de artisti nostri dar problema e alta : ,,un hit'' in mintea multora e o melodie ,,misto '' ,bun dar inseamna ca e o melodie care dureaza care o ascultam si dupa 1,2,3 ani ,cred eu.Foarte larg acest repertoriu ,dar cine isi mai reaminteste sa asculte melodiile alea de acum cativa ani?Tot mai putini pt ca tot apar ,,noi hituri '' si sa fim in pas cu moda ascultam ce e nou ,dc sa nu fim informati ?

O-zone va spune ceva ? Nici eu numai ascult ,rar cand imi amintesc dar daca intrebi intr-o tara straina de vreo formatie romaneasca ,ei sunt raspunsul si nu pt ca au cantat in engleza,franceza,italiana,spaniola,congoleza sau alta limba ,au fost originali,limba,versurile lor si punct.

Respect pt toate ,,hiturile '' de acum ,nu am nici o prob cu ele ,dar am o singura nedumerire si pacat ca numai tin minte exact ce artist roman a zis asta ,ca e usor sa arunci versuri in alta limba pentru a da o rima muzicala,lumea intelege cat mai putin si sa ,,zbalangaie '' cat mai mult ...Foarte bine spus ;)

Si cel mai mare respect pt artisti romani care sunt inca neinformati si canta in limba lor materna ci nu in engleza,zic cam rau in engleza pt ca nu stiu cati dintre ascultatori au habar de semnificatia versurilor.

Lista cu cei mai de top cantareti ,si asta pt mine sunt :

Holograf,Voltaj,Tudor Gheorghe,Gil Dobrica,Dan Spataru,Angela Gheorghiu(ce-mi amintesc pe moment) te pot unge pe suflet cu melodiile lor care de altfel rezista si atunci cand scot un album ,asta fiind odata la 1-2 ani ,toate acele melodii raman si sunt hituri :)
Andrea Bocelli,Vasco Rossi,Jovanotti,Eros Ramazzoti,Georgia,John Truscelli,Sarah Brightman mai fac parte din preferatii mei pentru ca toti dintre ei canta in limba lor materna ,nu intr-o alta limba pentru a atrage ascultatori ,pentru ca artistii comerciali sunt prea multi pentru a putea fii enumerati (maidanezul de Puya care se jura langa Sisu ca nu o sa devina niciodata comerciali)

Voi ce preferinte muzicale aveti ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu