Translate

joi, 12 martie 2015

Cinci ani !

O sa va spun o mica povestioara care s-a petrecut cu cinci ani in urma,si ca urmare a luat fiinta acest blog,o poveste trista dar care vreau sa o spun.
Blogul acesta a fost creat de mine special pentru a publica o singura postare,prin noiembrie 2010,la cateva luni dupa aflarea tragediei unui drag prieten,deci sunt aproape cinci ani de la plecarea lui din lumea asta,si vreau sa il reamintesc cu fiecare ocazie.
Cred ca toti am cunoscut prieteni pe site-uri de socializare,dar nu este cazul meu,am cunoscut acest drag prieten pe un joc numit travian,care in trecut era un joc placut de strategie,pana nu s-a schimbat in versiunea mai noua,cu erou,bla,bla,nu se investeau asa de multi bani,cum se face acum,o adevarata afacere.
Fie,lasand jocul la o parte,care l-am jucat o perioada indelungata si pot sa spun ca mi-am format foarte multi prieteni pe care ii cunosc personal si in viata de zi cu zi,cu care am pastrat si pastrez legatura de ani de zile.
In toti acesti prieteni,a fost unul special,si vorbesc de Cristian,cei care l-au cunoscut stiu ca era o persoana inteligenta,un simplu jandarm a luat examenul de la Bruxelles pentru o functie de rang NATO,deci vorbim de Cristi,care reusea sa impresioneze prin stilul sau unic de a vorbi,si bineinteles datorita vocabularului bogat.
Au trecut aproape cinci ani de la plecare lui,si zilele astea mi-am amintit uitandu-ma pe blog ca el este motivul pentru care exista,iar cu fiecare ocazia o sa mi-l amintesc ca pe un prieten adevarat,si sper ca si ceilalti care l-au cunoscut sa isi reaminteasca de el cu drag.
Stiu ca,Cristi nu a terminat acel server impreuna cu noi dar,cu toti am fi dorit asta,prin intermediul acelui joc in care cu ani in urma era onoare,cuvant,am creat legaturi puternice,care sunt si astazi.
Printre performantele noastre se enumera 2 servere 3x,Cu Knights,primul server 7 cu ReUnited,si cam atat daca nu ma inseala memoria,cred ca si acum se mai gasesc clipurile pe youtube cu atacurile de la finalul serverului.

Inca odata R.I.P Cristian,nu te vom uita niciodata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu